Hvor har jeg vært?

Etter et spørsmål/kommentar fra èn som lurte på hvilke land jeg har vært i så tenkte jeg at det hadde vært gøy også for min egen del å satt opp en liten oversikt. Så, her kommer land jeg i farten kommer på at jeg har besøkt:

Sverige
Danmark
England
Skottland
Frankrike
Hellas
Spania 
Sør-Afrika
Australia
New Zealand
Litauen
Estland
USA
Fiji
Rarotonga (Cook Islands)
Portugal
Kroatia
(Og selvfølgelig Norge for den som var dum nok til å ikke ta det som en selvfølge)

Også har jeg vært på dagsturer til Canada, Mexico og Montenegro.

Det var også spørsmål om jeg hadde vært i USA og i New York. Jeg har vært i USA to ganger. Første gangen i 2007 var sammen med Kjersti og da var vi innom Las Vegas, Grand Canyon, Los Angeles og San Diego. Andre gangen var i 2009, og da reiste jeg sammen med mamma, pappa og storebroren min. Vi var innom Buffalo, New York, Las Vegas, Grand Canyon og Los Angeles. Det er mange meninger om USA, men jeg digger dette landet!

Jeg har ikke vært i Asia eller Sør-Amerika, men nå skal jeg jo til Asia i april/mai, og jeg har store planer om å komme meg til Sør-Amerika hvertfall innen jeg fyller 30. Ellers så har jeg også mange europeiske land og storbyer på ønskelista, for eksempel Italia/Roma, Tsjekkia/Praha, Nederland/Amsterdam, Polen, Østerrike, Island og så videre. Så hvis jeg har en helg uten noen planer eller jobbing og det er billige flybilletter så blir det nok noen langweekends her og der i årene fremover også.

– Silje Bjørnstad –

4 kommentarer
    1. Ååååh, det er så vanskelig å svare på! Men Stillehavsøya Rarotonga (Cook Islands) var bare helt fantastisk nydelig, Australia har så mye som ingen andre land i verden kan tilby av dyreliv og opplevelser, det samme med USA. Hehe.
      Men jeg tror USA vil være et land jeg aldri blir lei, nettopp fordi det byr på så mange ulike kulturer, mennesker, opplevelser, byer, steder og erfaringer, men igjen så er det veldig vanskelig å si hvilket sted som er det beste! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg