Da var det søndag igjen da.

Enda en uke er snart over og i morgen er det mandag, og den kommende uka er det klart for LONDON-tur!

Jeg og Ane skal som jeg har nevnt tidligere leke konfirmantledere sammen med to andre fra Sjømannskirka, så vi blir fire ledere og 9-10 konfirmanter fra El Campanario/Fuengirola. I London skal vi møte ytteligere 80-90 andre, så det er med andre ord en stor gjeng som skal på konfe-leir!

Jeg har fått en oversikt over hva som er planen for de ulike dagene, og det kommer mer eller mindre til å gå i hundre fra klokka sju om morgenen til klokka ett på natta. Det er mye som står på programmet og det kan nok bli en hektisk, men helt klart opplevelsesrik helg!

Ellers så har jeg en rolig søndag i favorittjoggebuksa med litt pensumlesing og en gåtur langs stranda.

Men nå skal jeg slurpe i meg grønnsakssuppe! God søndag!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg