Biff med “gul” salat

I går lagde jeg meg en skikkelig saftig kingsize-biff med en herlig salat og salsa. Hele porsjonen ble egentlig ganske “kingsize” og det smakte så utrolig godt – middag med kun 6 ingredienser!

Jeg hadde en biff på 200 gram og lagde salat av isbergsalat, agurk, søte maiskorn og gul paprika. Så tok jeg noen spiseskjeer med en type salsa men kanskje forbinder mest med taco, men denne salsaen funker også veldig bra som en type dressing til ulike salater og kjøttretter.

Det er denne jeg snakker om, og til tross for at det er et “ferdigprodukt”, er næringsinnholdet ganske så greit med mye tomater og lite sukker og lite salt!


Denne porsjonen gjorde jo at jeg var mett til jeg skulle legge meg – masse gode proteiner og langsomme karbohydrater som gir en langvarig metthetsfølelse! 🙂

Enjoy!

– Silje Bjørnstad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg