Prosjekt håpløst..

Etter å ha kommet hjem fra Spania er det litt av et pakke-ut-og-sortere-prosjekt som ikke kunne utsettes lenger enn nødvendig. Rommet mitt er fylt opp av “altmuligrart” som bare må ligge der i “organiserte” hauger til jeg skal flytte inn til Oslo igjen i sommer. Og det gjør meg GAL! Jeg hater å ikke ha skapplass eller hyller og kommoder til å plassere alt sammen.

Jeg vil ha (og trenger!) et walk-in-closet hvor jeg kan oppbevare og organisere klærne mine, veskene mine, smykkene mine….

og skoene mine…

….og solbrillene mine..

…og skjerfene mine….

…og klokkene mine..

Det verste er jo at når jeg tror jeg har funnet alt i ulike kategorier dukker det jammen opp enda flere sko…


…eller enda flere vesker..



Så er jo bare å fortsette ryddinga. Ønsk meg lykke til.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg