Sommerferie og dilla på Vanilje-kesam

Da var eksamen tatt (og bestått), og dermed har sommerferie 2011 offisielt begynt. Jeg har jo strengt tatt hatt ferie de siste ukene da jeg har vært ute og reist, men nå slipper jeg hvert fall å ha eksamenspress og lesing hengende over meg. MEDISIN GRUNNFAG – CHECK! 😀

Dermed så har jeg nå noen fridager der jeg skal nyte gode og lange frokoster med God Morgen Norge på TV`n, trening, leilighets-innredning, interiørshopping, og ikke minst kjærestetid sammen med Joakim. 

Jeg skal jo jobbe noe i sommer, både litt som personlig assistent i juni og som journalist i Side2/Nettavisen i juli måned, og jeg trenger penger! Norge er et fantastisk dyrt land å bo i, særlig når man har vært i Asia i 6 uker og er vant med å betale 5 kroner for en cola light og 20 kroner for en halvtimes tur i taxi… Men i juni måned har jeg egentlig maaaange fridager, så om noen vet om noen som trenger jobbehjelp for et par dager eller en helg eller lignende, so let me know. 😉

Nå skal jeg kose meg med minigulrøtter dyppet i vanilje-kesam. Jeg har fått dilla på vanilje-kesam etter at jeg smakte det for første gang (!) hos min beste venninne SILJE AALAND for et par måneder tilbake. Prøv det! Finnes både i original og mager utgave, og frukt med vanilje kesam smaker bare helt nydelig, enten som snacks, frokost, mellommåltid eller dessert. 



Ha en god helg!

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Vaniljekesam og varme bær er den beste lørdagskosematen man kan ha! Prøv det! =)
      Velkommen hjem og forresten, gleder meg til å se deg i sommer =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg