Siden sist..

.. har jeg og Joakim fått litt fler møbler i hus, samt gardiner og noe mer “dilldall”. Vi var jo som jeg skrev på den obligatoriske “alle-som-flytter-sammen-må-en-tur-til-IKEA”-tradisjonen og vi kom oss helskinnet derfra uten å ha fyrt opp noen heftig krangel eller diskusjon slik som mange andre har tendens til å gjøre nettopp på IKEA. For det er ingen tvil om at nettopp på denne svenske møbelgigantbutikken er det mange forhold som både får smake på sin første krangel eller kanskje noen opplever å gå inn som lykkelig kjæreste og kommer ut igjen som frustrert og nysingel. Uansett, det var ikke tilfelle for oss og vi fikk med oss det vi skulle ha, og sikkert litt til.  

Nå har vi hvertfall fått på plass TV-benk (OG duk på stuebordet, yeah!) :

Også har vi fått kaffe&te-hylla på plass. 


En herlig og nødvendig “Nespresso”. 😀


Ellers så har vi fått på plass innbyggerne på badet, nemlig badeendene. Og i helga flytta også min dødskule badeand-radio inn hos resten av gakkgakk-gjengen:

Gardiner er blitt hengt opp, og mamma hadde med seg en blomst da hun og pappa var på besøk i helgen. Vi vet jo alle at den blomsten mest sannsynlig kommer til å dø i nærmeste fremtid, men den står da der og ser fin ut nå hvertfall. 

Også fant jeg ut en genial løsning på hvordan vi kunne dekke til den stygge veggen i gangen: Henge opp no hvitt tøystykke som blant annet kan brukes til en slags “oppslagstavle” ved å henge diverse ting på, og som ikke minst som også kan brukes til “solbrille-oppbevaringsplass”! Så derfor henger nå et lite utvalg solbriller meget lett tilgjengelig når man skal ut døra. 





Også har jeg endelig fått starta igang med litt trening igjen. Denne gangen er jeg blitt Elixia-medlem, og hadde min første gruppetime i dag; Zumba selvfølgelig!! Og satan hvor bra instruktør og zumba-time det var! Skitgøy var det faktisk!

Ja, dett var dett for denne gang. 

– Silje Bjørnstad – 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg