Ikke interessant.

Jeg har ikke så mye å blogge om for tiden så derfor er det litt stille. I tillegg så begynner sommeren å komme til Oslo så hvorfor sitte inne på laptopen å surfe kjendisnyheter og sjekke gjennom Facebookstatuser fra folk du egentlig ikke har snakka med på 3-4 år når du kan nyte solstrålene og varmen?

Men tenkte jeg hvert fall skulle vise at jeg faktisk lever, så her kommer en hel del masse uinteressant informasjon for deg som har forvilla deg inn på denne bloggen:
I går grilla jeg for første gang i år. Det ble grillpølse med lompe og maiskolber på Birkelunden, og grilla maiskolber er faktisk veldig undervurdert. Prøv det! 🙂

Ellers så stod jeg opp halv syv i dag(!), slik blir det når kjæresten skal opp å leke flittig arbeidstaker. Så før klokka var halv ni hadde jeg dermed rukket å vaske badet, vaske soverommet, støvsuge hele leiligheten og spist frokost. Nå sitter jeg å drikker te (ja, usminket og fin…) og hører på svadaprat fra Blomster-Finn, før jeg straks skal på trening og timen “Step” – digger gruppetimene på Elixia!



God helg til alle! Jeg har jobbehelg, men helga blir uansett bra, sola skinner jo og energinivået mitt er stigende!! 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg