not much.


BØ!
Jeg bare blogger for å si at jeg ikke har noe spesielt å blogge om for tiden, så derfor er det veldig stille på bloggfronten fra min side for tiden. Skjønner? 😀 Men jeg lover å komme sterkere tilbake senere i sommer! 🙂

Planen i dag var å få pynte på og fikse øyenbryna hos Fred Hamelten på JanThomasStudio.

 

Og med litt farging, småplukk og jevnere bryn ble det sånn:

Og etter at det ble gjort ringte verdens herligste Silje Aaland og lurte på om jeg ville være med å lunsje oppe hos verdens herligste Eli Mette. Det var veldig koselig!! Jeg har uten tvil verdens nydeligste venner. 🙂

Nettopp!

Skjønner at jeg har mye å blogge om ikke sant?

Forresten. Om det regner ute og du ikke har gummistøvler anbefaler jeg wedges!

Jeg anbefaler forresten også wegdes om du ikke har tøfler..

Uansett, vi høres!  Også må jeg kutte ned på iskaffeinntaket. 

The end!

 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg