Minner med blandede følelser!

Her om dagen fikk jeg bilder fra Asia-turen. Jeg hadde bestilt på nettet og hentet pakken på posten og da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått FEM fullstappa sånne bildepakninger og tenkte: “Greit nok at jeg bestilte utskrift av cirka tohundre bilder, men dette ser ut til å være j…. mange bilder?!”.



Så da jeg åpnet første pakningen begynte jeg å undre:


“Eeehm, kanke huske å ha møtt han her eller tatt noe bilde av noen som så sånn ut?…”

”Og jeg kan hvertfall ikke huske å ha tatt bilde av noen som så SÅNN ut??”

”OG JEG VET AT JEG ALDRI HAR TATT NO BILDE AV DENNE BABY`N HER?!? Jeg tar aldri bilder av barn, liker dem ikke.”


“Jeg kjenner da ikke de her…?”

“Og ikke de der….?”


“Og ikke de….”

“…men når jeg først har bilde av de kan de jo få havne på bloggen. Hihihi”


“Og hvertfall da de skal tøffe seg sånn!!”

”Du ekke no tøff. Jeg kan også lage sånne grimaser!”



“Altså, hvor mange bilder av ukjente overvektige og mindre pene mennesker har jeg egentlig fått?!?”

“For å ikke snakke om hvor mange sånne baby-bilder det var i denne bunken!?”


“Det der er bare ekkelt…. Fysj!!”

 


“Haha, men av det bildet der måtte jeg faktisk smile”

”Men hva skjedde med å arrangere hodeplagg-moteshow for de mellom 0 og 8 måneder a??”




Men så åpnet jeg pakke 4 og 5 og der var mine bilder!!



Og da ble jeg veldig glad…


…. og litt emosjonell..






For herreminhatt som jeg savner dette herlige trynet til Eirin:

Bildene skal selvfølgelig inn i album, men hva pokker gjør jeg med de 3 andre pakkene med bilder som ikke er mine? Burde jeg si ifra til selskapet jeg bestilte fra? Burde jeg ikke legge de ut på bloggen? Neeeh, jeg legger de ut på bloggen, for hvis det er noen som kjenner noen av disse menneskene eller har peiling på hvem det er sine så ta kontakt! 

– Silje Bjørnstad – 





1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg