Hundepasser = 24/7-jobb.

Ok, for det første så har familien Bjørnstad verdens mest bortskjemte hunder. De to gordon setterne er nemlig vant til å sove i senga til mamma og pappa, så derfor måtte jo jeg også dele seng med de to nydelige firbeinte. Det som jeg derimot ikke var klar over er at disse to pelsdottene også liker jo virkelig å bare deige seg inntil deg, oppå deg, over ansiktet ditt og oppå hodeputa di når det er tid for å innta sovemodus. (I tillegg så er det en dårlig kombinasjon å ta på nattkrem i ansiktet når du skal sove i samme seng som to bikkjer…) Dermed har jeg hatt en særdeles dårlig natt med lite søvn der jeg har våknet et titalls ganger med hodet til den minste OPPÅ trynet mitt med pelshår fra de lange ørene som kiler meg i nesa. Og hver gang jeg våknet av den sorte hårballen som sov så søtt, og som omtrent har kvelt meg med labbene sine og med den lille hundekroppen grodd fast inni fjeset mitt har jeg tenkt: “Flytta ikke jeg på deg for sånn cirka FEM MINUTTER siden?!?” I tillegg så lager jo den svarte “uskyldige” hundevalpen verre snorkelyder enn en drita sekstiåring med tette nesebor..

For å si det sånn: I natt blir det hundeburet!

Ellers har vi hatt en avslappende lørdagskveld etter å ha vært på farten i hele dag. Frukt med vaniljekesam ble ukas lørdagsgodis og jeg fant ut at også hundevalper liker eplebiter!



Men på dagtid er det topp å være hundepasser, for hun her er jo bare verdens søøøøteste?! 😀 Og uten tvil verdens morsomste og uforutsigbare lille hundetass! 😀





Det å ta bilder samtidig som du skal kaste hundeleke er ikke alltid like lett…


– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg