Jeg savner denne klumpen.

 

jeg er jo for tiden i full jobb hos Side2 og stortrives med det. I dag har jeg blant annet lagd artikler om orgasmekrem, designende sexleketøy, kroppen til Helena Christensen samt laget en artikkel om to hyggelige nederlanske 26-åringer som synes Oslo har et fantastisk bra uteliv. DET er jo bare en herlig dag på jobb. 😀

Meeeeeeen selv om dagene flyr så må jeg bare si at jeg savner  hundene som er hjemme hos mamma og pappa så innmari fælt!!. Se bare hvor nydelig den minste er da:



 

(Copyright: Eirik Bjørnstad)

Oppfordring til mamma og pappa: Ta med dere de skjønne bissevovvene på dagstur til Oslo!

– Silje Bjørnstad –


1 kommentar
    1. De søte bissevovene trives såå godt på Finnskogen (det er vel der du kommer fra, eller var det Kongsvinger…?) der de går helt fritt og slipper masse høye lyder,forurensing, trikker, busser og mange biler Dessuten holder mamma og pappa på med beising av huset sitt, kapper materialer til boden på hytta på ettermiddagene.
      SÅ DA MÅ DET NOK BLI MOTSATT…. Silje kommer til bissevovene på Finnskogen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg