Jeg har en avsløring å komme med.

Det er bare midten av september, og det er ikke en gang minusgrader ute… Men jeg har allerede starta å bruke lue når jeg går ut!! Hvertfall på kveldstid!!

Og hvordan jeg skal overleve den norske vinteren etter at jeg tilbragte forrige år i Spania, og deretter 6 uker i supervarme Asia, er et stort spørsmål. 

Som alltid på høsten vil jeg bare gå i hi og deretter våkne varm og opplagt en gang utpå vårparten.. Men det funker vel ikke, så er vel bare å snu pessimismen og negativiteten til optimisme og positive tanker først som sist.

I morgen tenkte jeg å lage kyllingsuppe, høsten er jo skikkelig suppeårstid, så har håp om å lage noen deilige, varme supper utover høstmånedene. La oss bruke de alle flotte, smakfulle og gode råvarene som finnes i butikkene nå! 🙂

Så følg med, det kommer nok noen suppeoppskrifter fremover.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg