Deilig!

Det er utrolig digg med høstferie når formiddagen kan brukes til å sløve på sofaen og kose meg med å lese nyeste utgave av yndlingsbladet mitt “Shape up”! 😀


 

Skal på jobb senere i dag da, så viktig å slappe av når man kan, hehe! Det som ikke er så digg er, som mange sikkert har fått med seg allerede, at macen min bestemte seg for å bryte sammen i helga. Har aldri hatt noen problemer med den (har hatt den siden 2007), så den ligger nå på “Eplehuset Sykehus” for å se om den kan reddes. Men jeg klarer meg så vidt med mini-PC og iPhone. Uansett så spørs det nok ikke om det vanker ny mac på meg innen året er omme. “Kombinert bursdags&julegave til seg selv”.

Ellers så har jeg hatt skikkelig lyst på ostesmørbrød noen kvelder nå. Så tror det blir “middagen” i kvelds når jeg kommer hjem fra jobb. Men da mener jeg ikke no sånn kvip med ost-skinke-grillkrydder-ketchup som slenges i mikrobølgeovnene, men slike ostesmørbrød som stekes i stekeovnen, akkurat som mamma lærte meg å lage. Så resultatet og “tips til ordentlig ostesmørbrød” kommer nok i morgen 🙂

Ha en flott torsdag! 

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg