Mobilblogg.

Fy søren så kaldt det er blitt. Og vi er bare i oktober og det er fortsatt plussgrader!! Tør ikke å tenke på hvor høyt jeg vil hakke tenner når vinteren faktisk kommer og det blir minusgrader ute. 

Uansett så har jeg vært å kjøpt meg nytt superundertøy, tenkte at det er sikkert ikke dumt. For til helga skal jeg nemlig være med på KK-mila. Jeg syntes tydeligvis at det var en god ide en gang i mars, men da tenkte jeg lite på at løpet skulle gjennomføres i kalde høstmåneden oktober!! Men men, gøy blir det nok allikevel. Og nå har jeg hvertfall ingen grunn til å fryse! 🙂

(Haha, ser jo ut som det verste fuglemat-opplegget, men med hvetemel og vann ble det litt mer knekkebrødlignende;) )

Ellers så har jeg nettopp lagd en ny porsjon med knekkebrød. De går unna her for å si det sånn, både jeg og Joakim har dilla, så de står og godgjør seg i ovnen NU. 🙂

Ha en flott tirsdag!

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg