Finito.

Da var jeg hjemme igjen og har fått dusja og fått i meg noe mat. Har ikke fått resultatet på hvor lang tid jeg brukte, men tror det ble rundt en time cirka. Får det eksakte resultatet i løpet av kvelden på Mail. Men dette var jo ingen konkurranse for min del, det var bare utrolig deilig å jogge rundt Bygdøy i strålende sol og med musikk i øret. :):) og ikke minst fikk vi jo goodiebag etter løpet;) i kveld skal jeg møte solør-jentene, de beste av de beste:D vi skal kose oss med ost og kjeks og sikkert masse latterkramper. Ha en flott lørdag!!

 “Halveis”.

I goodie-bagen var det blant annet en kingsize regnjakke-lignende ting fra Bavac…

+ en hel del annet jeg hvertfall kommer til å bruke. 🙂

– Silje Bjørnstad –  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg