JAAAAAAAA!

Etter to harde uker har macen min overlevd oppholdet på Eplehuset Sykehuset. Det vil si, den har hatt noen operasjoner som innebærer nye “organer” og peeling på overflaten. Med andre ord: ALT som var lagret er gone. Skulle jeg hatt backup ville det kostet “8000-12000 kroner” i følge Eplehuset, og da kunne de KANSKJE ha reddet innholdet. Men men, jeg er bare glad for å ha macen min tilbake, selv om det nå er uten Office-pakka, Indesign, Photoshop, musikken og alle bildene mine.. (Hint: Hvis noen har Officepakka eller Photoshop tilgjengelig, så ja takk!:) ) 

MEN, gode gamle Photobooth svikter ikke, så da er det bare å starte moroa:

Jeg har faktisk ganske grønne øyne ser jeg nå.. Og da konkluderer jeg meg at grønne øyne er kult, ergo, jeg er kul.

BØ!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg