Lørdagsstemning

HEI!!!!

Lørdagsstemning in tha house…

Joakim skaffa oss en sånn fancy docking-maskin-ting for iPod og iPhone for en stund siden, men jeg har liksom aldri brukt den noe særlig. (strengt tatt fordi jeg ikke har hatt noen iPhone eller iPod å sette der, inntil nå) Så i dag fant jeg ut at jeg skulle prøve å sette iPhonen der, og jammen ble det plutselig mye høyere musikk og partystemning i stua – GØY! Så nå shaker jeg rundt samtidig som jeg gjør meg klar til å reise til Nydalen og “Skal vi danse”.

 

Dagens uinteressante problemstilling: Jeg er så lei av å gå i joggesko og flate hæler på grunn av det dumme kneet mitt, så i dag er tålmodigheten slutt. Jeg vil vandre rundt i favorittskoene mine før snøen kommer, uansett smerten!!

Jeg kommer helt sikkert til å angre i morgen, men skoene skriker jo etter å bli brukt! Og er det en ting jeg vet så er det å høre på hva skoene sier deg. Enten det er “Kjøp meg” eller “Bruk meg”. 😀

God lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg