Siste nytt:

Måtte visst en tur til legen med knærne mine (igjen) samt få antibiotika mot no annet drit som kom akutt og uventet. Så her er dagens fangst og grunnen til at jeg har følt meg noe redusert og slapp i dag. 

“Sove meeeer!!” 🙂

Det er fortsatt usikkert om hva som egentlig feiler knærne mine annet enn at de mest sannsynlig har fått en betennelsestilstand. Smerten kommer som regel når jeg har satt meg ned en kort eller lang periode (alt fra fem min til en halvtime), og da jeg da begynner å gå igjen så gjør det helt sinnsykt vondt å gå, av og til må jeg bare stoppe for å ta pause liksom.  Så nå har jeg fått no som skal være litt sterkere betennelsesdempende og håper alt bare forsvinner innen en uke. Fortsatt forbud mot å løpe/jogge, og det er forståelig nok og helt greit siden det bare svir i beina for tiden uansett, MEN jeg har også forbud mot gruppetimer med stepkasse!!! Det som jeg synes er en av de morsomste og beste timene på Elixia… Jaja, får vel bare smøre seg med tålmodighet. 🙂

Skolen er hvertfall meget interessant og mye morsommere enn på lenge for tiden! 😀 Er jo GØY å lese pensum, så det er jo et godt tegn på at man har valgt riktig. På torsdag skal vi ha blodsukkerforsøk – mer om det senere i uka 😉

God tirsdag!!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg