Fredagskos som hundepasser

I går var jeg og Sandra på Slottsparken Hotel her i Oslo for å passe de to søteste og herligste (og mest bortskjemte) hundene i hele verden. Mamma og pappa var nemlig i hovestaden for å spise middag og å se showet til Hege Schøyen på Chat Noir, og da måtte jo noen passe på “barna” mens de var ute.

Og da inviterte jeg med meg Sandra til fredagsdate, og gjett om vi koste oss. Vi studerer jo begge ernæringsfysiologi, men i går skeia vi ut og tok det letteste valget når det gjaldt mat og drikke. LES: Peppes Pizza Take Away Hotel Deal.

Så da kom det pizza, drikke og oreokake levert på hotellrommet mens vi koste oss med Idol på TVen. Mysigt!

Tror hundene koste seg også etter bildene å bedømme…

“En stk vrengt kosesyk oppned hund”:

Selvfølgelig må de få ligge i hver sin seng…..

Det trofaste blikket som sier “se hvor søøøøøt jeg er da, kos med meg!”

 

Og her er herligheten selv:

I dag blir jeg kvalm bare av å se Peppes Pizza logoen. Jeg og Sandra ble så mette i går at vi omtrent trilla ut igjen da vi skulle hjemover.

Uansett, takk for en nydelig fredag Sandra – det er lenge siden jeg har ledd så mye når jeg har gått tur med “crazy fuglehund 1” og “crazy fuglehund 2” i byen som elsker alle duene.

😀

Nå skal jeg straks på jobb  – god lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg