Sånn går no dagan.

Neida, jeg har ikke for vane med å sitte med skjerf og lue innendørs selv om der er iskaldt både inne og ute om dagen. Jeg er nemlig på vei til jobb (Side2), og gruuuuuer meg til og gå ut.

 

 

Ellers så består dagene av eksamen eksamen eksamen. Shit – det er så himla mye og vanskelig pensum! Men om en måned er det forhåpentligvis over og da skal jeg feire med tur til Egypt sammen med ei venninne. DET blir deilig det!

 

Ah, en ting til, jeg har jo bursdag på fredag!!! Wheeeee 😀 Og jeg har helt klart dette årets kuleste bursdagsdato: 11.11.11.

Dagen skal feires med eksamenslesing på dagen og julebord på kvelden. Det funker det. 

Beklager lite og heller uinteressant blogging for tiden, men frem til 7.desember MÅ jeg prioritere lesing til eksamen. 🙂

Uansett så dukker jeg nok innom.

God onsdag til folket 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg