Jeg skjønner ikke…

…hvorfor folk sier jeg har et karakteristisk blikk med “kom-å-ta-meg-pose”..?… Fatter det ikke altså…

 

Og for de som har lav IQ: Selvironi. Takk.

I helga skal jeg jobbe 36 timer, litt personlig assistent, og litt på Side2.no. Noe sier meg at det kommer til å bli mye konsumering av koffeinholdige drikker. Uansett, følg med på Side2.no for å holde deg oppdatert. Jeg går visst under navnet “helsefreaken” fra sjefen, så da må jeg jo levere noen helsefreak-relaterte saker også.

Nyt helgen.

På mandag gidder jeg ikke mer kulde, og stikker til Egypt sammen med verdens nydeligste Eli Mette. 

Vi skal deige oss på Hilton Hotell i Hurghada. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg