Jeg fikk nettopp en MMS…

…av min kjære pappa:

Og jeg tror han sendte dette bildet fordi han også er ivrig etter å være med på bloggmoroa. Dette er da altså “Kents vaniljekremtopper”. Og hold dere fast: dette er visst lavkarbo-snacks!! Ikke spør meg hvorfor, kanskje lavkarbofeberen har tatt over Bjørnstad Gård. Ergo så har jeg et viktig ernæringsforedrag-oppdrag å utføre i jula… hehe! Men jeg kan sikkert be om oppskrift når jeg skal hjem i morgen og publisere den her for de som er på lavkarbokosthold.

For i morgen kommer nettopp verdens beste mann kommer og henter meg i Oslo i morgen, nemlig den snille pappaen min:):):)

Ah, fikk en ny sms: “Er nå godt i Kents troikakonfekt. Bilde kommer etterpå!”

Var forresten ingen som var på lavkarbo hjemme – så da slapp jeg å holde for-og-imot-sider ved lavkarbokostholdforedrag allikevel når jeg kommer hjem  😉

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer
    1. Hei! Kjempefin blogg, ha en super kveld videre, kos deg masse 🙂
      -Jeg hadde satt utrolig stor pris på en kommentar tilbake 🙂
      Vil du at jeg skal vurdere bloggen din? Meld deg inn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg