Se og le.

Værsågod – le i vei av et stk rosagris-lignende frøken Bjørnstad! Jeg synes det er viktig å få andre i godt humør og føler at dette bildet av meg ikledd knallrosa superundertøy fra topp til tå kan bidra til et lite glis. Her var jeg nemlig på vei til å spenne på meg skia og bli med pappa og 2 stk hunder ut på skitur 1.juledag 2011.

Sara er veldig klar for avreise:

Pappa og jeg drog til “Hofferbua” for å finne snø og skiløyper. Og det var jo snø der, men samtidig så satans glatt i løypa at uten drahjelp fra to ivrige hunder hadde det gått mer bakover enn fremover i oppoverbakkene. Nedover igjen gikk det jo da naturligvis i omtrent 120 kilometer i timen, og to ganger tok vi faktisk av oss skiene fordi å leke racer-langrennsløpere med to hunder i isglatte nedoverbakker fort kunne blitt en stygg opplevelse.. Uansett så var det utrolig deilig å bevege litt på skrotten og temperaturen på 2 plussgrader var jo upåklagelig da. 

 

Håper dere nyter romjula og juleferien og at dere hadde en nydelig julekveld 🙂

– Silje Bjørnstad – 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg