Status:

Det har jo skjedd en del de siste ukene så her er en kort oppdatering om hva som skjer i tiden fremover:

– Jeg skal ta neste halvår av ernæringsstudiet på nett. Ergo så får jeg sjekka selvdisiplinert og strukturert jeg kan være.

– Jeg flytter til et ny leilighet 1.februar sammen med ei venninne. (Blir fortsatt i Oslo)

– De neste to ukene arbeider jeg fulltid på Side2.no – de lanserer en ny seksjon neste uke, så følg med! 🙂

– Etter 2,5 mnd er kneet mitt helt fint igjen og jeg har begynt på igjen med etterlengtede steptimer på Elixia og tredemølleaktivitet. DET gir energi det.

– Eller så er jeg bare i generelt veldig godt humør om dagen tross mørketid og minusgrader.

– Også ja, en ting til, jeg har fått helt dilla på wordfeud…. Og jeg er rå. Er noen keen på et spill så er det bare å si ifra 😉

2012 har akkurat begynt, du kan forme det akkurat som du vil! Det er en herlig tanke det.

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg