Sorry!!

Beklager at jeg er så dårlig på å oppdatere her om dagen.  Men det skjer ikke så veldig mye spennende uansett altså.

Jeg jobber som sagt 8-16 på Side2.no for tiden og etter jobb er det også som regel middag, av og til trening, av og til sosiale sammenkomster. 🙂

Og ikke minst avslappings-etapper på sofaen.

Uansett så blir det andre boller neste uke, jeg aner faktisk ikke hva jeg gjør eller hvor jeg er. Forklarer til uka.

Jeg jobber helgen på Side2.no også – så noen bykveld denne helga blir det nok ikke. Men det var rimelig gøy forrige lørdag! 

På fredag er det forresten Lifestylemessa på Telenor Arena – jeg og en jobbkollega skal dit for å lage noen saker, tror det er veldig mye interessant å se på der! 🙂 Messa er hele helga så ta turen om du har mulighet.

 

Ha det fint så lenge,

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg