Jeg er blitt ukependler.

Jeg er kommet meg hjem til mamma og pappa nok en gang – sånn går det når man leker nomade og bor litt her og litt der. Men snart er det 1.februar, og det er “moving day”. 

Hvis folk i Oslo synes det er kaldt i hovedstaden så aner de ikke hva de snakker om. Her er det faktisk minus 20 for øyeblikket og det er jo bare spådd enda kaldere utover uka. “Great”.

Men det er jo greit å komme hjem en tur også. Og en av de beste tinga med å være hjemme er å gå rundt på butikken med mamma og hun spør “hva vil du ha til middag?” samtidig som hun betaler for ingrediensene.

Så i morgen har jeg bestemt at vi skal ha “kyllinggryte med smak av salsa og ananas” – oppskrift kommer i morgen! Den er så god samtidig som den kan brukes som “hovedingrediensbasis” sammen med ris, eller tacolefser, eller så kan man lage en nachochipsform. Vi får se hva det blir i morgen.

Enn så lenge så skal jeg sitte her og skjelve innpakka i lue og skjerf. Neida. Joda. Nesten.

og selvfølgelig være lekekamerat med Lexie. Hun er helt vill etter å leke med blant annet denne gummigrisen (som i tillegg lager sånn deilig pipelyd…):

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg