Etter to måneders “juleferie”…

…var man i gang med “studenttilværelsen” igjen – denne gangen som nettstudent. Og jeg merker jeg liker friheten litt for godt allerede. Hehe! Men jeg er i endelig i gang med semesteret og det er så mange interessante emner dette halvåret!! Vitaminer, mineraler, overvekt/fedme, hjertekar-sykdommer, diabetes, underernæring osv. Jeg er i hvertfall optimistisk!

 

Som student er det obligatorisk med havregryn i hus og jeg anbefaler absolutt STORE havregryn. “Det er vel Ikke så stor forskjell på lettkokte og store havregryn”,  tenker du. Men faktisk så gir de lettkokte deg litt raskere blodsukkerstigning. Velg derfor store havregryn for at metthetsfølelsen skal vare litt lenger 🙂

Så det så 🙂

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar
    1. hvordan spiser du dine havregryn? varmer du de opp eller heller over melk? isåfall har du noen gode tips til mengde og måte som holder deg mett lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg