this is gonna hurt tomorrow…

Jeg har nettopp kommet tilbake etter en time med personlig trener der fokuset ligger hovedsaklig på styrke og å styrke opp kjernemuskulatur. Og siden jeg aldri har hatt noen rutiner i å trene styrke så er det klart at dette er uvant for kroppen. Så jeg kjenenr jo allerede nå at beina mine er gele og at ryggen kommer til å sette seg i NEI-posisjon de neste dagene. Men dette har jeg så godt av, og ingenting er som å bli ordentlig støl – rett og slett fordi da betyr det at skrotten har fått kjørt seg. 

Etter trening styrta jeg en litago sjokolademelk, jeg som omtrent aldri har lyst på vanlig sjokolade en gang. Men etter en treningsøkt funker sjokolademelk helt ypperlig. Det skal jo faktisk også være en veldig god restitusjonsdrikk. 

Les mer – klikk her.

Ellers så flyr dagene av gårde med lesing, jobb og sosialt samvær. Akkurat sånn jeg liker det. Forresten, var og så “Puss with boots” på søndag i 3D, og den kan anbefales på det sterkeste!! Jeg både lo og grein. (følsom vettu).

I dag skal jeg se “The Descendants med George Clooney, den har fått meget bra anmeldelser, nominasjoner til både ditt og datt og jeg vet ikke hva. Gleder meg!

God onsdag!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg