Hvor digg er det ikke å…

å jogge ute på formiddagen langs turveier nå som plussgradene og våren er på vei?

Jo, ganske. 

Og hvor kult er det ikke å late som man har vært i Forsvaret fordi man har en buff med deres navn?

 

Nææææh, faktisk ikke så veldig kult.. Men jeg fikk den når jeg intervjuet noen fra Forsvaret på utdanningsmessa her i Oslo for noen uker siden, og uansett så er det den eneste buffen jeg har her i byen. (Saken kan du forresten lese her: – Vil ha flere jenter

Men hvor kjipt er det ikke å jogge ute med et stk ikke-samarbeidsvillig kne….? Jo, ganske. Men det skiter jeg i, og jeg vet jeg kommer til å angre så sinnsykt…. Men det er ikke så ille nå da…… 🙂

Og hvor digg er det ikke at det er helg?! Jo, ganske!! Og jeg har veldig lite planer for denne helga bortsett fra noen små avtaler her og der, men ellers er det friiiii 🙂

Så god helg til alle! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg