Til Eirin: Fluffy lever i beste velgående

Dette innlegget er til min kjære samboer som for tiden er hjemme i Valdres og som nok en gang har latt meg være dyrepasser.

 Og jeg tror hun ble litt halvnervøs her om dagen fordi jeg sa at jeg synes “Fluffy” var så stille. Men ingen grunn til bekymring, jeg har til og med lært dyret nye triks!

 

 Munn-til-munn-fóring: Alltid like sjarmerende..

Jeg har lært henne og shake rundt på to bein slik som jeg alltid gjør når jeg er hjemme alene:

Jeg har lært henne at det er viktig med ambisjoner, så derfor trener hun nå utenpå løpehjulet sitt i stedet for inni:

Og jeg har lært henne “Superhamster-pose”, og nei, det går ikke ut på “det-er-bare-å-spre- beina-å-håpe-på-det-beste” selv om det kanskje kan se sånn ut, men mer i retning “faller-jeg-ned-nå-så-tar-jeg-i-hvertfall-i-mot-meg-med-alle-fire-bein-i-stedet-for-å-tryne-totalt”.

 

Erru ikke stolt av meg?

🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg