Trening, energibarer og terapispill

TRENING:  Både jeg og Eirin kom oss opp på trening på formiddagen i dag. (Mest fordi jeg hadde nok en time med personlig trener, men jeg fikk med meg Eirin opp på morgenen også – så da fikk vi begge unnagjort dagens workout før klokka var tolv.)

Jeg har jo timer med personlig trener fordi jeg hovedsaklig styrke og kjernemuskulaturen min.

Og her er dagens quote fra PT: “Bra Silje! Man ser raskest fremgang på de som ikke har trent styrke før vettu!”
Silje mumler:  “Mhm… Men da man har utgangspunkt på null kan det faktisk bare gå en vei, og det er oppover.” 

Etter trening hivde vi oss MULTIPOWER energibarer, mest fordi de er så sykt gode. Prøv ut disse:

 Smaker som nøttesjokolade og bounty og kan absolutt anbefales!

TERAPISPILL:

Etter tips fra Eirin har jeg investert i “terapispillet.” Spillet er fra 18 år og oppover og dama bak disken kalte det til og med for “et voksen-spill”. 

Poenget med spillet er å sjekke hvor godt man kjenner hverandre, det blir litt sånn at man blir terapeuten til den andre. 

Den ene stiller en annen person et spørsmål, samtidig som man skal gjette på hva personen kommer til å svare.

Spørsmålene varierer alt i fra spørsmål som fra “Hadde du sneket på bussen om du visste det ikke var kontroll?” til “”Hvilken sexstilling tror du er den mest vanlige i Norge?”

Det kan jo bli gøy når jeg tar med meg dette spillet opp på hytta i påsken. Eirin hadde spilt det sammen med sin familie i jula og måtte svare på om hun hadde spilt inn en sex-scene for en million kroner..

Så om dere vil bli bedre kjent med meg og Eirin er det bare å komme på spillkvelder fremover. Booking gjøres via tlf. 

TEASER: I morgen skal Eirin vokse legger. Med sånn proft vokseapparat – og ja, vi skal selvfølgelig dokumentere det. Hun er keen på å vokse mine legger også, men jeg har aldri prøvd voksing og er meget spektisk av unødvendig mye påført fysisk smerte. (Jeg høvler og er fornøyd med det.)

Eirin er forresten utdannet hudpleier. Det er ikke slik at hun går rundt og kjøper dyre voks-apparater bare for å ha altså.


“Torturapparatet”
Hmmm, men jada, jeg skal prøve – mest fordi jeg tror det hadde blitt en del artige og interessante bilder som kan fores ut på bloggen.  

Fordi etter gårsdagens plutselige hopp i lesertall så skjønner jeg at hverdagslivet til meg og Eirin helt klart er interessant å følge med på…. Og det har jeg jo forståelse for… Så mye rart som vi foretar oss.. Enten vi vil eller ikke. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg