Au au og au. Og litt ha ha ha.

Mens andre koste seg med fredagstaco og gullrekka så lagde jeg og Eirin en “beauty-saloon-krok” i vår egen stue. Jepp, det var tid for voksing siden Eirin har sånn fancy voksapparat og faktisk er utdannet til å foreta seg sånne smertefulle oppdrag.

Voksen er klar.

Eirin er mindre klar for å vokse sine egne legger..

..Men desto mer klar for å utføre voksing på mine legger.

Og siden jeg har null erfaring med dette så visste jeg ikke om jeg skulle le eller grine. Så jeg gjorde begge deler. 

Au. 

Ha ha. Ha.

Konklusjon: Nødvendig, men vondt, men også overraskende underholdene. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg