Mobilblogg: energikick 22.47

Jepp, det er rundt 23-tiden det kicker inn…..  Energinivået vant og jeg måtte ut. Regn/snø eller ikke. Og for all del, det var  d e i l i g. Perfekt temperatur,  muligens litt for vått med tanke på perfelte løpeforhold, men desto bedre å hive seg i dusjen etterpå.  Anyway – anbefales!

Mens jeg løp i mørket kom jeg på en del ting jeg skal huske til neste tur: 

– Prøv for all del å unngå vanndammer

– Ikke tro det ikke er glatt bare fordi det ikke ser sånn ut.

– Ikke løp ned skråninger, det kan være steiner i veien som du ikke ser.

– Husk alltid refleks

– Lat som det er frosker i veien, da løper du fortere.

– Ser du noen så for all del ikke stopp, bare løp videre som pokker.

– Be Oslo kommune om å fikse lys i lyktestolpene langs Akerselva. Er jo rimelig dumt at de står der hvis de ikke skal brukes…

– Send melding til Eirin hvis du ikke er inne etter tretti minutter for å fortelle at du fortsatt lever.

“Lys-show” ved brua i Nydalen.

Nå satser jeg på å sovne før to i natt hvertfall. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg