Blogg-hinting til foreldre funker!!!

Jeg tar tilbake alt jeg sa om at blogg-hinting til foreldre ikke funker: Les dette innlegget.

For jeg bestilte meg løpejakke på nettet, informerte dette til pappa og fikk svar:

Og i helga sa jeg at jakka lå og venta på meg på posten så sa den snille pappaen min: “Ja, da overfører jeg bare til kontoen din.” 

😀 😀 😀

Jeg måtte faktisk ut å prøve den med en gang og jeg er meget, meget fornøyd. Deilig å ikke bli overkokt når man først er ute liksom.. 


Elsker å prøve nye treningsklær! Skal faktisk bestille meg nye sko også, fant en nettside med gode priser på ulike treningssko – halv pris på mange av skoene i forhold til det man betaler i butikken. Og jeg må hvertfall ha et par til av de Nike Free Run-skoa, de er de beste skoene jeg noensinne har hatt – anbefales! (Og nei, de skal ikke pappa betale – det tar jeg selv.) :p

Ellers så skal jeg jobbe på Side2.no de neste kveldene, så stikk innom der 😉

 www.side2.no

– Silje Bjørnstad – 

7 kommentarer
    1. Jeg har aldri kjøpt sko derfra altså, bare ble tipsa fra noen andre. De forrige Nike Free Run-skoa mine ble kjøpt i butikk, og de er hvert fall innmari gode – så uavhengig av pris så kan jeg uansett anbefale de 😉

    2. Var mange fine sko på den sida, men blir bare i tvil om de er ekte! Den siste sida virka kanskje mer seriøs ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg