Jeg trer herved inn…..

…. i før-eksamensmodus. Det er uka man lader opp før selve eksamensmodus-perioden. Jeg trenger nemlig en uke på å psyke meg opp. 

Så ukas planer er lesing, lesing og lesing. Og lesing. Og litt jobb. Og litt moro. For på lørdag skal jeg visst på 90-tallsparty i Telenor Arena – ikke spør meg hvordan jeg havnet oppi den situasjonen, men uansett, de to jeg EGENTLIG skulle være med måtte backe ut på grunn av “konfirmasjon-innbydelse.” Ja, særlig…. 😉

Uansett, Amund – vi skal rocke 90-tallet på lørdag vi!!! 


(Jeg stemmer for at du tar med disse brillene! 😀 )


Jeg har allerede begynt å lade opp med låter fra E-Type og Vengaboys når jeg får ut energi på tredemølla, det er faktisk en del sanger som funker bra som treningsmusikk. Prøv;)

Og forresten, Fint at “dere-vet-hvem-dere-er” inviterer til leilighetsfest samme kveld da!!! 😉
#%#&$”!!!!!!

Men chicas – jeg møter dere ute på byen i 90-tallsrus, platåsko, mage-topp og ADIDAS knappebukser. (Dette er skjult invitasjon for andre skuelystne som har føler en trang til å se meg balansere på klumpesko på et dansegulv i Oslo sentrum på lørdag mens jeg blotter magen og knappene på knappebuksa går opp en etter en – vi snakker underholdning på høyt nivå)

 

 Ellers nyter jeg en ny mandag, jeg liker faktisk den dagen jeg. Ny uke med forhåpentligvis mye herlig som venter man ikke aner om en gang. Digger det! 🙂

Å herregud, så var det den frisørtimen. Man må kanskje bestille først. Det er et mål for uka: BESTILLE frisørtime…. 

Etterpå skal jeg leke meg med rødbeter til middag! Resultatet blir selvfølgelig dokumentert. 

 

Note to myself: Kjøp vannkaraffel. 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg