Lørdagsplaner og bærsmoothie

For det første: SOL! Det gjør noe med humøret når man endelig får litt solskinn på kroppen. Jeg skulle gjerne ha vært ute og fylt opp D-vitamin-lagrene mine, men jeg skal jobbe fra halv elleve til fire.

Og etter jobb er det klart for “We Love the 90`s 2012” i Telenor Arena, noe som jeg faktisk tror kan bli veldig gøy. Etter konserten er det planer om bytur så det kan bli en innholdsrik lørdag for å si det sånn. 

 

 

Ellers er denne smoothie-oppskriften verdt å prøve ut! Den er fra kokeboka jeg kjøpte på Finnskogtoppen noen uker tilbake.

“Toppens Bær-smoothie” 2 glass:

1 banan
2 dl fryste jordbær (eller ferske om du har tilgjengelig)
2 dl fryste blåbær 
2 dl melon yoghurt
2 dl melk

Skrell banan, del i mindre biter, kjør alle ingrediensene i blenderen og hell oppi 2 glass.

Enjoy! 

God lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg