Status:

– Ja, jeg lever og alt står bra til. 

– Ja, jeg og Eirin har planer om interrail i sommer.

– Ja, jeg har tenkt meg hjem til Åsnes i slutten av mai/begynnelsen av juni.

– Nei, jeg tviler på at jeg skal på Solørmart`n i år. 

– Ja, det er en grunn for at jeg er stille på bloggfronten: EKSAMENSMODUS. 

Sånn. Da svarte jeg likesågjerne på alle spm her til de som har spurt/lurer. Kjekt med blogg gitt. 

Forresten, vannmelon og jordbær har ankommet butikkene for fullt! Deilig. 

 

 

 

Og så vil jeg faktisk være litt seriøs.. Nå er det 22 minutter til midnatt og 22 minutter til 3.mai. Tenn lys den datoen. Alltid. 

 

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg