Gratulerer….

….med dagen, verdens beste Eirin!!! 😀 😀 😀

Min herlige sambo, reisebuddy og venninne har bursdag i dag og det må jo feires! 🙂 24 år!!

Jeg var med på bursdagsfeiringen hennes i fjor også, da starta det med en mer eller mindre påtvingt båttur rundt midnatt, formiddagssløving, massasje som endte opp med å stå ufrivillig i bro, middag ved stranda og soling ved bassenget – i Thailand. Det blir muligens ikke like innholdsrikt dette året, men jeg skal gjøre mitt for at dama skal ha en bra dag. Hun er GULL!!! 😀

Silje: Hva ønsker du deg til bursdagen?

Eirin: Ingentiiiiing!

Silje: Ok. Men du må ha mat, så da synes jeg vi hvertfall kan gå ut å spise, på min regning så klart.

Eirin: Neeeeeei! Hmmm. Jeg ønsker meg NOX.

Silje: Ja, så bra. Men jeg synes ikke NOX lakris er et fullverdig middagsmåltid. Ergo, vi skal fortsatt ut å spise. 

Nå skal jeg ut å teste de nye skoene mine i sola! Whohoooo.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg