Bjørn…

Altså, da jeg var en snartur hjemmom nå så fikk jeg vite at mamma at det er sett bjørnespor og bjørnemøkk langs min faste joggerunde i skogen hjemme. 
Min reaksjon var da “Ehm…. HÆÆÆÆ?!?” 

Og i dag kom bildebeviset, og nå har dyret begynt å bevege seg på jordene og enda nærmere husene også.


Bjørnespor…

 

Ellers så er det fortsatt eksamensmodus som gjelder frem til 23.mai, men jeg har lovt å ta meg fri fra lesingen på selveste nasjonaldagen for da er det feiring på Røa med de beste menneskene som gjelder:) 

 

 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg