Svada.

Jeg har kjøpt meg basketball. Bildebevis kommer. Akkurat nå er den i utrygge hender ett-eller-annet-sted i Oslo. Tror jeg. Håper jeg. 

Min plan for neste uke:

Mandag og tirsdag: Bibliotek og lesemodus deluxe.

Onsdag: Eksamen. Onsdag klokken 15.00: SOMMERFERIE!!

Torsdag: Kropps-grilling i parken og Elixia.

Fredag: Kropps-grilling i parken og Elixia.

Lørdag: Kropps-grilling i parken og Elixia. Og jobb på kvelden.

Søndag: Kropps-grilling i parken og Elixia.

Med andre ord: Tøft liv! 😉

 

Bare sjekk værvarselet for Oslo neste uke:

KONKLUSJON: Jeg må finne frem flipfloppere og dra på sommerklær-shopping. Og nye solbriller. 

Og dagens spørsmål går til mamma og pappa: Er hytta og hundene og bil til lån hvis jeg vil til Trysil og sniffe frisk fjell-luft den første uka i juni? Eller noko..

 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg