Gjesteblogger: Eirin Rogn: Slik går no dagan.

Etter små-klaging fra meg og Fredrik om lite blogging fra frøken Bjørnstad, fikk jeg beskjed om å skrive gjesteblogg fordi hun har tatt noen blodprøver i dag og er derfor psykisk slapp.. Eller var det fysisk slapp..? Uansett, man er aldri for sliten til å prøve solbriller, og jeg har lært meg hvordan man skal sminke seg. 

 

 

“tataaa”

 

I mellomtiden prøver vi febrilsk å finne oss en billigtur til tyrkerland.. vi hadde jo egentlig planlagt 2 ukers interail tur rundt i europa, men etter mye om og men fant vi ut at det må bli en chartertur istede. same same! Vi er fornøyde så lenge vi kommer oss ut på tur for vi begynner å få rimelig store reiseabstinenser begger to her.

 

Ellers så går no dagan. Eg jobba og står på so berre det og Silje, jah… Vi nyter livet!!

 

Og Christin “koser” seg i millitæret

Silje har også prøvd seg som millitutt

 

Og fluffy har det bra. Hun er litt fyllesyk bare, for hun var alene hjemme i helgen.

I dag da jeg skulle lage meg middag, som ble avokado og biffsalat, så fant jeg en liten snegle i salaten, noe som er helt normalt?. Går fint ann og spise salaten forde.? Godt ble det hvertfal, med eller uten snegle. (kommentar fra Silje: Å spise salat som inneholder snegler er ikke normalt og IKKJE BRAAAA!…

 

Silje og jeg har vært noen turer på elixia i det siste og pumpa jern – bildebevis kommer! 🙂

 

btw,

Hva får du når du blander en banan og en ananas?

 

Takk for meg!

– Eirin Rogn – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg