Feriemodus

Det er alltid like gøy når folk lurer på om det går bra med meg bare fordi jeg ikke har skrevet usaklige og meningsløse blogginnlegg. Men for all del, her er en kort oppsummering av hva feriedagene går til:

– Jeg og Eirin har bestilt tur til Tyrkia i juli, vi fikk dessverre bare en uke fri sammen i år, og derfor ble det for kort tid til interrail. Men ut på tur skal vi 🙂

– Ringenes Herre-maraton er utført. 

– Det blir laget mye fruktsalat for tiden

– Litt jobbing her og der

– Og på natta spiller jeg basket. Da slipper man som regel barnemas eller “wannabe basketball-pro” mennesker som skal briefe med basketballkunnskaper. (Han jeg spiller mot dekker forsåvidt begge de kravene og det holder)

 

 

Nå skal jeg faktisk på gratis PT-time på StudioDay i Oslo sentrum! 😀 Så jada, alt vel og feriedagene nytes ved å gjøre akkurat det man selv vil – herlig! 🙂

 

 

– SIlje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg