Dette gir meg verdens beste følelse…

…bestilling av reise!

For i formiddag ble “eksamens-motivasjons-ferieturen 2012” booket 😀

Jeg og søte Ann-Marie hadde egentlig begynt å snuse på enten tur til Jordan eller Israel, men etter litt research fant vi ut at Dubai fristet mer. (Blant annet fordi temperaturstatistikken er høyere i desember måned… hehe, og vi er sol&varme-mennesker begge to)

(Her er jeg og Sjøvika i Portugal)

Samtidig så har jeg følelsen av at Dubai er et sted som bare MÅ opplevelses. Flotte bygninger (og blant annet verdens høyeste bygning…), kryddermarked, shopping og nydelige strender kombinert med storbyliv er kun noen stikkord som venter oss. Og jeg gleder meg!!!! 😀 Vi drar i midten av desember og skal være i Dubai i 8 dager/7netter. Hotellet vi skal bo på har blant annet spa, utendørs basseng, treningsstudio +++++

Men mer om Dubai en annen gang, for nå må jeg stikke på jobb!

 

Ey, forresten, “florell-pærene” er ENDELIG kommet til nærbutikken – og da hamstrer man. Dette er kanskje verdens beste frukt! 🙂

God onsdag! 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg