Lørdag

Lørdag. Sol. Typisk. Jeg? Jobb. Typisk. Våknet jeg to timer før jeg egentlig måtte stå opp i dag? Ja. Typisk. 

Men havregrøt-frokost og en stor tekopp i sofaen og dårlige amerikanske TV-show servert på rad og rekke av TV3 funker for å få tida til å gå. Så nu er jeg klar for jobbings. I kveld er jeg klar for håndballfinale og ikke minst seier og OL-gull!!!


Og nå står jeg og gjør meg klar for å møte verden med sola omtrent treffendes rett i trynet mitt. Gjesp.

 

Ellers så vil jeg ha en hund. Eller en slik en:

 

Sånn. Pappa fikser ikke sant? Jeg savner pappaen min. Mamma&Pappa: Jeg er keen på hyttetur. Kan jeg låne hytte, bil og hund en gang i slutten av august? Jeg trenger nemlig ferie etter “ferien”.   

Gjeeeeesp. Frokostdessert: Kaffe OG redbull. Sugarfree så klart. 

God lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg