Lørdag

Helg. Sol. Skolefri. 

Hva skal jeg? Jobbings! Men det funker det også.

I går var jeg forresten å så filmen Kon Tiki. Den kan virkelig anbefales om du ennå ikke har sett den!

Ellers så er alt finfint og jeg er, tro det eller ei, kommer greit i gang med skolearbeid. Og generelt tror jeg det blir en veldig bra høst, samme hvor kaldt og mørkt det skulle bli. Ikke minst er det veldig deilig å gå rundt med tanken om at jeg og ei venninne reiser til Dubai i midten av desember 😉

Me happy!

Nå MÅ jeg løpe til trikken, hente obligatorisk kaffe&muslibrød på Kaffebrenneriet og komme meg på jobb. 

God lørdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg