Busy Busy

Allerede onsdag?! Jeg fatter ikke hvor tiden blir av. Og resten av uka blir like “busy” med jobb, oppgaveskriving og besøk. I tillegg har jeg blitt “kvalifisert” til å være med på et kjempespennende forskningsprosjekt. Jeg er en av 25 deltakere og studien innebærer blant annet V2MAX-test, glukosebelastning og lavkarbo-diett i 3 uker. Men mer om det senere!! 😉

I går og i dag har jeg vært på fagsamling på skolen og i dag var det blant annet “glutenfri baking” som stod på planen. Alltid greit å få gjort litt sånn praktiske oppgaver og ikke minst SMAKE på produkter man selv ikke er vant til. 

Det ble blant annet bakt havrebrød, fiberrike baguetter, frokostrundstykker, kanelboller, scones, pannekaker, pannestekt brød og grovbrød med nøtter. Jeg er selvfølgelig stappmett etter denne lunsjen og kan bekrefte at glutenfritt ikke trenger å være smakløst eller “vondt” så lenge man bruker de riktige ingrediensene. Mer om cøliaki en annen gang!

Forresten, dere MÅ følge med på SKAL VI DANSE i høst, ikke minst da ved å lese sakene på www.side2.no. Jeg skal dekke Skal Vi Danse for side2.no annenhver helg, og første jobbvakt er nå til lørdag og da blir den første kjendisdanseren sendt hjem. 

 

Så ja, busy busy!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg