Neste uke:

Den kommende uka betyr høstferie for mange, men sånt no har jeg hverken tid eller lyst til. 😀 I utgangspunktet kan jo jeg ta ferie når jeg vil eller sove lenge hver dag, men man blir faktisk lei det også.

Så neste uke blir det blant annet litt journalistjobbing, litt skole, og ikke minst  2xOGTT-test  (oral glukose toleranse test)i forbindelse med LCHF-prosjekt. Det jeg vet så langt er at det innebærer at forsøkspersonene inntar 75 gram glukose og blodglukose og insulin måles de etterfølgende 2 timer. Dette skal gjøres to dager på rad, en hviledag og en dag hvor man gjennomfører en spinningtime der man etter treningsøkten må innta et bestemt måltid. Og her kommer det morsomme….. Den retten vi skal spise inneholder blant annet KOKT TORSK.

Jeg har S T O R E problemer med å innta fiskemåltider (kroppen min nekter), så jeg har hittil levd på omega-3-kosttilskudd for å dekke over den dårlige samvittigheten min. 

Med andre ord, dette kan bli interessant.

Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere utover uken 🙂

Forresten, det er så kaldt om dagen! Jeg går rundt og lurer på hvordan jeg skal overleve vinteren når jeg allerede nå synes det er uutholdelig kjølig (dette gjør jeg hvert år på denne tiden av året og utrolig nok overlever jeg hver vinter allikevel gitt..)

Her en kveld var jeg nemlig å så på fotballkamp (av alle ting….) og her er det ingen som skal si at det er feil å bruke lue selv om vi fortsatt bare er i september måned. 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg