LCHF: Dag 6 – morgenkvalme og helt klart i ketose

Status: Morgenkvalme som minnet meg på hvordan det er å være fyllesjuk (siden jeg ikke lenger drikker alkohol lenger og ikke har vært på fylla eller vært fyllesyk på 4-5 år så var ikke dette noen hyggelig påminnelse…), 1 runde med oppkast og ketosenivå på 8 (høyt).

Men etter en time ekstra i senga på formiddagen i dag så føler jeg meg som normalt igjen og da var jeg klar for litt mat. 

  

Dagens frokost:

Lavkarbo-kakao (oppskrift kommer) og lavkarbo-brødskiver med ekte meierismør, salami og agurk. 

(Det ser kanskje lite ut, men tilsammen utgjør dette 48.8 gram fett og 534 kcal)

Jeg burde helt klart spise mer lavkarbo-vennlige grønnsaker og nøtter enn det jeg gjør nå om dagen, men jeg er faktisk for mett til å supplere med dette. Så siden det blir ekstremt mye smør, ost og kremfløte og lite grønnsaker og ikke noe frukt så sverger jeg for tiden til vitaminbjørner samt er trofast til omega3-kapsler bare for å være sikker på at jeg ikke går glipp av viktige vitaminer og mineraler. 

God mandag!

– Silje Bjørnstad – 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg