Badenymfe med halvskada korsrygg.

Treninga i går gikk så problemfritt….

….helt til 4 settet på markløft. Da smalt det i korsryggen gitt. Dumme dumme dumme meg. “Trene-kun-lettere-vekter-og-fokus-på-teknikk-de-neste-20-gangene”….. Tror jeg rett og slett slapp opp litt for tidlig på vei ned igjen så da tenkte jeg bare “Ingen vits å gjøre vondt verre, så da stikker jeg i dusjen”. Og det ble jo bare vondere utover kvelden, vondt å bøye  og lene seg fremover og vondt å sette seg ned.  

MEN siden jeg ikke fikk brukt all energien min på den planlagte treningsøkten så stakk jeg til Bislet Bad på kvelden i stedet. 😀 40 minutter rolig svømming i vann på 32 grader. Og selv om jeg var håpløs stiv i korsryggen i dag tidlig er det nå mye bedre. Om det er varmt boblebad, svømming eller 15 minutter i steambadstue som gjorde susen aner jeg ikke. Så i dag har gått og gått fordi jeg ikke klarte å sitte rolig over en lengre periode da dette bare var vondt, og nå viser aktivitetsklokka skritt og 9,9 km. Jeg har tilogmed vært på trening og trent litt armer… Mihi. Så nå er det faktisk litt bedre, men tror ikke det blir noen flere markløft-økter denne uka for å si det sånn…..

 

Uansett, Bislet Bad kan anbefales. Jeg skaffet meg klippekort i går med 10 klipp og dette gir tilgang til basseng, steambadstue, tørrbadstue, boblebad og kalddusjer. Og det diggeste: På hverdagene er det kun voksne som har adgang! Hah, det betyr ingen hylende, plaskende kids som forstyrrer deg og spruter vann i øya dine. Sweet. På mandager og tirsdager er bassenget ekstra varmt (32 grader) så det er nok disse dagene jeg kommer til å henge der mest 😉


 

Senere i kveld kommer det oppdatering på LCHF-prosjektet siden vi nå har vært på dietten i 1 av totalt 3 uker. 

Dagens middag: Baconhamburger med hjemmelaget coleslaw og salat. Oppskrift på coleslaw kommer i morgen! 🙂

God onsdag!

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg