Utrolig, men sant.

Gjett om jeg ble satt ut da disse blomstene kom på døra levert av blomsterbud tidligere i dag.

Blomstene er fra en som heter Kristian som jeg tilfeldigvis begynte å spille Wordfeud sammen med for cirka 6-7 mnd siden, og etter det har det blitt MYE spill! Hehe.

Uansett, denne daværende ukjente mannen har måtte tåle både verbale energi-utbrudd og overentusiasme på Wordfeud-chatten når jeg har vært på vei til trening eller har vært og trent. Ifølge ham selv har disse “utbruddene” ført til at han selv begynte å kjenne på treningsgleden så dermed ble det investert i nye joggesko og treningsklær.

Etter å ha blitt bitt av joggebasillen fullførte Kristian Oslo Halvmaraton i høst, knappe 6 måneder etter at han begynte å trene, og treningen har også gitt resultater på vekta. Dette er så kult!!

Da jeg fikk disse blomstene og den utrolige hyggelige hilsenen ble jeg virkelig helt satt ut.  

“Den følelsen” man får når noen viser en takknemlighet på denne måten – digger det!

Hvis en Wordfeud-chat kan motivere noen så mye som med Kristian, tenk bare på hvor mange muligheter man har til å motivere folk generelt!! 😀

I morgen kommer det oppdatering på LCHF-prosjektet! Da er 2 av 3 uker gjennomført! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

4 kommentarer
    1. Gamle knep fungerer fortsatt….
      Nå har jeg øvd meg på å ha stor brystkasse i 5 mnd.. kanskje bortkastet. Nå må vi på Hanshaugmoen i nærheten av Kongsvinger få ta denne (stor) sjarmøren i nærmere øyesyn snarest!

    2. Hah! Ok, men her er noen stikkord som kan være verdt å merke seg:
      *Fredrik
      *1985-modell
      *Asker
      *Ernæringsfysiolog
      *Personlig trener
      *Sterk
      *Morsom
      *Smart
      *Heit
      —-> typen MIN.
      Punktum.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg